Meest gestelde vragen (FAQ)

Hoe kan ik sushi bestellen?Klik voor antwoord

U kunt bij Sugoi op twee manieren uw bestelling doorgeven: telefonisch en online op deze site. Om gebruik te kunnen maken van online bestellen moet u eerst een Sugoi-account hebben aangemaakt. Ga naar de registratie pagina om uw account te registreren. Als u al een Sugoi-account heeft kunt u naar de online bestellen webpagina gaan om een bestelling te plaatsen. Voor het telefonisch doorgeven van uw bestelling kunt u bellen naar 020 - 422 98 92.

Hoe kan ik weten of mijn online bestelling is aangekomen?Klik voor antwoord

Om te zien of uw bestelling bij Sugoi is aangekomen krijgt u via de email een bevestiging met een overzicht van uw bestelling. Controleer daarom of uw email juist is ingevoerd. Als u geen bevestiging krijgt dan kunt u gerust contact met ons opnemen.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aan de deur wordt bezorgd?Klik voor antwoord

Wij bezorgen onze bestelling zo snel mogelijk naar u toe. Wij proberen de bezorgtijd tussen 30-45 minuten te houden, maar het kan ook sneller zijn. Afhankelijk van de omstandigheden van het weer en de drukte kan de bezorgtijd wel eens verschillen. Wanneer wij constateren dat het langer duurt dan wordt u daar telefonisch van op de hoogte gesteld.

Wat is het drukte alarm?Klik voor antwoord

Er zijn momenten dat het zo druk is bij Sugoi, dat de bezorging langer duurt dan normaal. Om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de snelheid van uw bestelling schakelen wij het drukte-alarm in, die voor u zichtbaar wordt bij het bestelproces.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?Klik voor antwoord

Bij bezorgen kunt u betalen met pin, creditcard of contant geld. Wij accepteren geen geldbiljetten van €100, €200 en €500. Dit om de veiligheid van onze bezorgers te vegroten.

Hoe werkt pinnen aan de deur?Klik voor antwoord

Als u in het bestelproces aangeeft dat u met pin wilt betalen, neemt de bezorger neemt naast uw bestelling ook een pin-apparaat mee. U kunt vervolgens aan de deur pinnen of betalen met uw creditcard. Bij betalen met creditcards zonder pincode is de bezorger verplicht om uw handtekening te vragen.

Is het mogelijk om online (met Ideal) te betalen?Klik voor antwoord

Het is nog niet mogelijk om via onze website met Ideal te betalen via uw eigen bank. Als u via thuisbezorgd.nl of justeat.nl besteld kunt u wel met Ideal betalen.

Is het mogelijk om mijn bestelling zelf op te halen?Klik voor antwoord

Ja, dat is mogelijk. U kunt online of telefonisch uw bestelling aan ons doorgeven en dan wordt deze door ons bereid. Vervolgens staat uw bestelling klaar om opgehaald te worden, na 15 minuten of op de door u opgegeven tijd.

Worden mijn gegevens overgedragen aan andere organisatie's?Klik voor antwoord

Uw persoonlijke gegevens staan strikt vertrouwelijk opgeslagen in ons systeem en worden gebruikt om u een zo goed mogelijke service te kunnen bieden. De gegevens zullen niet worden doorgegeven aan derden. Ook zal u niet ongewenst post of emails van ons ontvangen.

Waarom neemt niemand de telefoon op?Klik voor antwoord

Het kan wel eens voorkomen dat onze medewerkers in gesprek zijn met een andere klant, waardoor we niet direct uw inkomende oproep kunnen beantwoorden. U kunt het later opnieuw proberen of uw bestelling online doorgeven.

Wat zijn de openingstijden van Sugoi?Klik voor antwoord

Het sushi restaurant is geopend van 14:30 uur - 21:30 uur en de bezorgservice is actief tussen 16:30 uur - 21:30 uur.

Wanneer moet ik bezorgkosten betalen?Klik voor antwoord

Bij bestellingen boven de 15,00 euro is de bezorging gratis.
Voor bestellingen onder de 15,00 euro rekenen wij 2 euro bezorgkosten.

Tot waar bezorgt Sugoi de sushi en grill specialiteiten?Klik voor antwoord

U kunt op de onderstaande kaart zien in welke postcodes van Amsterdam Sugoi Sushi bezorgt.